Emil Topstad Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Hei Finnes det en annen side hvor man kan hente ut ruten sin til fs som også er gratis.. har brukt R.FINDER en stund nå.. men har lagt merke til at en del ikke passer inn i simmen. Så hva bruker dere? Har sett litt rundt, men hva bruker dere? Siter
Joakim Hagen Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 eller bruk Vroute gratis og gjør det samme ¨ Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Men, gratisversjonen får du ikke importert ruta til PMDG feks Siter
Emil Topstad Skrevet 10. april 2010 Forfatter Skrevet 10. april 2010 Hvorfor får man ikke det. Sånn jeg ser det er det bare snakk om Way points.. og de ligger jo inne i fsx og ikke i PMDG om jeg ikke tar feil..? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hvis du skal bruke de i PMDG så må du ha siste AIRAC for PMDG. Routefinder har noen spenstige forslag av og til, men om du har samme AIRAC som du loader i Routefinder så fungerer den relativt bra. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 waypoints i FSX er "s h i t" Ingen addon med FMC som bruker waypoints fra FSX. Dem bruker airacs fra navigraph. Anbefaler deg og kjøpe vroute. noe av det beste til flightsim Siter
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 11. april 2010 Premium Medlem Skrevet 11. april 2010 Vroute anbefales :-) Siter
Kenneth Rønning Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Du kan jo bare bruke Virtualnorwegian sine ruter, sånn som jeg gjør, gratis er det også. Også får du logget flightene dine om du vil. Siter
Emil Topstad Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 Hei. Takk for svar, jeg får se litt på vroute tror jeg Siter
Christian Paulsen Skrevet 11. april 2010 Skrevet 11. april 2010 Hvis det er MD-11, så kan man bruke gratis versjonen av V-route, siden PMDG MD-11 kan importere FSX flightplans rett i FMC. Bare velg at du vil eksportere til FSX.pln i Vorute, også dukker den opp som forslag etter at du har skrevet fra/til IACO kodene i FMC. Siter
Emil Topstad Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 Da prøver jeg den først, så få vi se hvordan det går Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.