Eivin Stensø Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei alle sammen! Jeg skal ha min første trening som ENVA_TWR og ønsker derfor mest mulig trafikk på det aktuelle tidspunktet. PS. Det kan hende at vi logger oss på opptil 10min senere enn angitt men da har dere mulighet til å finslipe pre-flighten. mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 Supert! Håper fler enn Eivind tar turen innom også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Dagens trening må desverre gå ut, da jeg ikke har mottat den nødvendige ratingen enda. mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Samme problemet hadde jeg! Logget nettopp på på Værnes for å varme opp for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Takk for at dere stilte iallefall. Nå blir det istedet onsdag til samme tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.