Gå til innhold

Payware-ENGM er helt ekstremt...


Christer Elde

Anbefalte innlegg

DÅRLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Kanskje ikke akkurat noen nyhet det?

Jeg kikket på bildene på FSimmarket i går og var ikke akkurat henrykt, men nysgjerrigheten gjorde sitt til at jeg bare måtte ha det. Så nå har jeg det, og dommen er enda klarere: ELENDIG!

 

Svingene på taxebaner er kantete, utseendet på gatene en dårlig etterligning. Og den sluker FPS.

 

I kveld skal jeg kose meg med Gardermoen-sceneriet - i Norway Airports 7 pakken. For den er helt ekstremt...

 

BRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg tok å slettet hele greia fra maskinen for å slippe den møkka.

 

Men det er selvsagt bedre enn ingen ting og i mangel av Norway Airports 7, kunne jeg sikkert brukt denne, men den faller rett igjennom i forhold til Norway Airports.

 

Vel Peter, hvis du ikke har andre scenerier enn standard-sceneriet er sikkert Århus-sceneriet fullt brukbart!

Sceneriene er jo veldig detaljerte med togstasjon, tog og mye annet i underetasjen, bygningene og texturer er av god kvalitet, men mangler f.eks SAS-logo på SAS-hangaren langs østre rullebane, og jeg tviler dessuten på at Widerøe-logoen er med.

 

Nå var jo ikke dette sceneriet så grusomt dyrt; ca 128 kr, og du får kvalitet etter hva du betaler, med unntak av freeware som NA7, da. En hundrings er jo ikke allverden lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...