andreas nærbø Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hei Får ikke logget meg innher står bare og loader ? Noen som vet ? Mvh Andreas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Samme ting her og slik har det vært de seneste dagene, opp og ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Kom inn nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har ikke kommet meg inn siden søndag :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 FSAirlines har noe av det mest ustabile systemet jeg har vært borti. Om det er mengden brukere som bringer systemet ned, eller om det er generelt mangel på serverkapasitet eller noe i den duren hos FSAirlines, vet jeg ikke, men sidene er regelmessig nede for telling. Om det er noe spesielt denne gang, vet jeg ikke noe om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Server IssuesIn the last days you may have noticed that the server was very slowly at peek times, which finally ended in a crash yesterday. Be sure that we will investigate this and come up with a solution soon. Sorry for the inconveniences. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 31. mars 2010 Premium Medlem Del Skrevet 31. mars 2010 FSairlines er oppe igjen i dag så langt, fungerer ok nå..men den er litt ustabil enda desverre.. håper at dette løser seg snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 FSAirlines er det mest ustabile systemet jeg har sett noen gang... Og at de nâ har begynt â kreve inn betaling er â forlange for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.