Marius Stedjan Skrevet 27. juli 2002 Skrevet 27. juli 2002 Hei og hopp! Er nå hjemme igjen fra to deilige uker i Bulgaria.. Det kanskje noen som husker at jeg slapp en Addon til FS98, Widerøe/Norsk Air's EMB120. Ikke det at denne addonen var så bra, men... (var forresten min aller første). I hvertfall.. Jeg fikk litt lyst til å lage denne på nytt. Bare som gmax modell, nytt panel og litt ekstra "stæsj". Lager da en i rene Norsk Air farger og en der den har fargene etter at Widerøe tok over... Vil bare høre om det er noen som er interessert i en slik addon. [ 02-08-2002, 14:12: Endret av: Marius Stedjan ] Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Umbrella? Såvidt jeg husker så er Embraer 120 oppkallt etter Brasils hovedstad Brasilia... Siter
Marius Stedjan Skrevet 2. august 2002 Forfatter Skrevet 2. august 2002 Hehe, jeg bomme litt der ja, var nok litt trøtt. Det er Brasilia jeg mener. Ser ikke ut som noen er interessert, men allikevell så vil jeg lage dette flyet etter at jeg har sluppet Kjeller AB og Berlevåg lufthavn. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Jeg er interessert i en EMB120 Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 7. august 2002 Skrevet 7. august 2002 Jeg er HYPErintressert! men er det noen som opplever helt sinnsyke enorme mengder pop-up nå?? helt sinnsykt! akkurat som mygg i finnmark! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.