Fredrik Edvardsen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 http://www.timesonline.co.uk/tol/news/uk/article7072608.ece To av Red Arrows sine maskiner skal ha hatt vært involvert i en mid-air collision mens de trente på Hellas tidligere i dag. Piloten i den ene maskinen måtte skyte seg ut, mens piloten i den andre klarte å lande trygt. Enda godt at ingen kom til skade, så får vi bare håpe at dette ikke vil ha noen innvirkning på resten av sesongen deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Uff da det var ikke bra. De er mine klare favoritter innen sitt fagområde, så det vil være synd om dette skulle påvirke opptreden på feks Riat til sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Helt enig, Red Arrows er mitt favoritteam også. Det er artig å se andre team også, men i mine øyne er det lite som kan konkurere med Red Arrows, da de startet displayet sitt på RIAT i fjor ved å skru på røyken akkurat i det de passerte over publikum så fikk jeg faktisk gåsehud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Helt enig. Jeg sto rett under, når de kom inn bakfra. Sto vel rett ved siden av Jubilee Garden. Ikke bare er de det Teamet som har best oppvisning, det er også veldig takknemelig å ta bilde av røde fly uansett værforhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Så dem på Roskilde Airshow sidste år, og det er klart den bedste opvisning jeg har set nogensinde. De overgår endda dengang, jeg så 2 Messerschmitts jagte en Spitfire (under flyopvisning). Håber piloten kommer tilbage, og at det ikke påvirker deres opvisninger i år mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T F Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Enda godt at ingen kom til skade Den ene piloten fikk seg noen skrammer... http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1260069/Red-Arrows-jets-collide-mid-air-Crete-forcing-RAF-pilot-eject.html Hilsen T Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Ja, det har du rett i, jeg burde kanskje omformulert det til at det er godt at begge kom fra det med livet i behold. Det viser seg at det var solo-pilotene som kolliderte da de gjorde en opposition pass hvor de passerer hverandre rett foran publikum. Heldigvis sier MOD (ministry of defence) at de vil ha Red Arrows tilbake i lufta igjen så fort som mulig og at dette ikke vil påvirke sesongen deres. Så får vi bare ønske Mike Ling god bedring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Et enkelt bilde fra ulykken: http://www.flightglobal.com/articles/2010/03/24/339855/picture-raf-inspects-wrecked-red-arrows-hawk.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.