Gå til innhold

Flyplasskart.


Bendik Heltne

Anbefalte innlegg

Norske oppdaterte kart koster penger dessverre. Visst du er virkelig interessert så bør du kjøpe AIP-kart, da får du med alle typer kart som finnst (utenom VFR) for hele Norge. Kartene er i omtrent samme kvalitet så de på den siden som Morten linket til, bare det at de er helt nye. Kjøper du de så får du oppdateringer i et helt år, så det blir vel verdt de 450,- kronene. De pengene går nesten bare med til all portoen! De kartene på den siden Morten linket til er rett og slett litt eldre AIP-kart, men det går fullt an å bruke de fleste (vær litt skeptisk til SID/STAR, det har i vertfall kommt nye navn, men det trenger du ikke å bry deg om før du kommer til onlineflyging "[blink]" )

 

Lykke til,

 

Happy taxing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Som den nybegynneren jeg er prøver jeg å lære meg å taxe på flyplasser rundt om (stort sett skandinavia) uten aktiv taxe-hjelp, men da trenger jeg kart over forskjellige flyplasser. Har prøvd å søke på google, og har vært innom jeppesen's kartdatabase men de har ikke så mye skandinaviske kart såvidt jeg kan se.

 

noen som vet om slike kart finnes public og hvor de eventuellt ligger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...