Paul-André Tilrem Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 I dag var det duket for nok en tøsetur blandt oss gutta. Noen av oss startet i Albany Bay, for deretter sette kursen til Scar Creek. Så gikk turen videre til Pemberton som var opprinnelig startsted for kvelden. Noen skulle starte fra Las Vegas med svært metall for å møte oss i Vancouver. Mye skyer og disig vær gjorde flygingen mot Scar Creek litt utfordrende. Fred leder an. Over fjellet mot Scar Creek. (Ta det med ro, jeg fikk dyttet på plass stikka igjen og festet den med noe gammel tyggegummi jeg fant under setet :crazy: ) Tett formasjon mot Vancouver. Noe problemer gjorde at jeg ikke fikk tatt bilder fra Vancouver, og noen fly var helt svarte for meg. Men rekner med andre har bilder klare. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 14. mars 2010 Skrevet 14. mars 2010 Flotte bilder Paul-André. Skikkelig bra de cockpit-bildene Her kommer mine bilder fra søndagens noe spennende og annerledes multiplayeropplevelse. Denne gangen var det ryddet plass til både heavy iron og low and slow. De "heavy" gutta startet fra Las Vegas og fløy cargo opp til Vancouver mens vi low and slow startet i Pemberton og fløy Fraser Valley ned til Hope og derifra ut sletta mot Vancouver. Planen var å time dette såpass at vi ankom Vancouver nogenlunde samtidig Takk igjen til Fred og også Geir som fikk igang kveldens session. Kjempemorro som vanlig. Her er mine bidrag bildemessig. Noen av oss "tjuvstarta litt tidligere og fløy opp til Scar Creek og derfra til Pemberton. Her på vei ut av dalen i Scar Creek. Alle møtte opp i Pemberton og så var det full fart videre. Ernie i en Kodiak Quest for anledningen Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mars 2010 Premium Medlem Skrevet 15. mars 2010 Knallfine reportasjer, både Paul-Andrè og Jan Arild !! Dere fikk fram den spesielle variasjonen på søndagens utflukt. Må si MP-turene har utviklet seg til noe veldig bra, og siste varianten med både små og store fly i fint samspill er bortimot genialt. Dermed er det plass for alle, enten du ønsker å fly svært og langt, eller smått og rått . Selv valgte jeg Kodiak Quest denne gangen, så hadde jeg litt mer muskler for å slippe å bli akterutflydd. Men Quest`n er på langt nær så sjarmerende som Skywagon, så egentlig angret jeg litt på dette valget....... Siste biten inn mot Vancouver tenkte jeg å ta med Skywagon, men under flybytte gikk PCen helt berserk og det endte med full restart av hele maskineriet :cry: . Dermed ble jeg langt etter resten av gjengen, så det ble P-38 i stedenfor Cessna, og da varte det ikke lenge før jeg hadde dere andre i sikte. Og nå kom kveldens høydepunkt da vi samlet oss på egnet spottested for å ta i mor de STORE gutta som kom langveis fra. Og jeg er så barnslig anlagt at jeg synes det var en sterk opplevelse (virtuelt selvsagt ) da sværingene dukket opp på finalen på rekke og rad. At det hos meg så ut som C-17 må skyldes de 3 årene jeg jobbet i Luftforsvaret :grin: . Men til ære for hele opplegget og de som joinet oss med heavy metal, så var sistemann sivilt registrert :grin: . Pen landing og et verdig punktum for denne søndagens store happening. Og igjen, idèen om å fly både stort og smått åpner for nye utfordringer, og det burde vekke interesse for enda flere til å delta på denne svært så sosiale formen for MP. Siter
Raymond Bertheussen Skrevet 15. mars 2010 Skrevet 15. mars 2010 Ser helt konge ut. Håper jeg skal være klar til å delta snart ! BTW: Er det noen som vet om Skywagon-pakken som er annonsert med flottører og tundrahjul er en tilleggspakke til "den vanlige" skywagon-pakken eller en helt ny pakke som det er verdt å vente på? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Skrevet 15. mars 2010 Sånn jeg forstår det så er det en egen pakke utenom den vanlige. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.