Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Sola varmer nede i dalen, lyset er blitt mer intens og fuglene synger i skogholtet. Det kjennes i hele kroppen, jeg må ut, jeg må oppover, jeg må få oversikt og føle friheten boble .....

mr1.jpg

mr2.jpg

mr3.jpg

mr4.jpg

mr5.jpg

mr6.jpg

mr7.jpg

mr8.jpg

mr9.jpg

9b.jpg

mr9c.jpg

God helg.

Skrevet

Lekkert Ernie, ble fullendig smittet av den vårfornemmelsen der ja. Det er nok enda langt til våren der jeg befinner meg akkurat nå, Sitter å venter på innkommende hundekjørere i Unalakleet i -32 grader.... men snart.... snart blir det miiiin tur :)

• Premium Medlem
Skrevet

Takk skal dere ha :D .

Ja Even, fjelltexturene er det beste jeg har sett av slikt, og de gir en skremmende og gedigen feeling når man flyr i dette ville og mektige landskapet. Husker godt FS Addons "Alaska Cinema", med fototexturer som imponerte i sin tid, men dette er noe helt annet og mye bedre!!

Hvem av de to FSX p-38 pakkene er det du har?

Dette er Sky Unlimited sin P-38. Klarte ikke å bestemme meg hvilken jeg skulle ha av denne og FSD sin, men så fikk jeg SU sin på tilbud til 11 dollar (tror jeg det var), og da kunne jeg ikke si nei :whistle: . Tror FSD sin er noe mer detaljert, spesielt i VC, men jeg er overraskende fornøyd med SU sin utgave. Den flyr meget realistisk, har veldig god lydkvalitet, er slett ikke så stygg å se på og den er meget snill med frames!! :D .

• Premium Medlem
Skrevet

Takkåtakk folkens :D .

Ja, jeg bruker intern-funksjonen i FSX ( V ) for screenshots.

Deretter åpnes de i Photoshop for beskjæring og størrelse, og en anelse "sharpen". Ellers er de uredigerte.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...