Gå til innhold

Helikopter i fs2k2..


Frank Nærum

Anbefalte innlegg

hellu. Er det noen som har noen tips på hvordan man flyr og lander et helikopter fs. Sliter en god del med holde maskinen stabilt/stå stille i lufta. samt og lande der man hadde tenkt til å lande.. Trenger mer en gjerne tips, har prøvd å titta litt rundt i help, for å finne info om helikopter flying. men jeg står litt fast. "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvelse gjør mester heter det... "[smil]"

 

Du må nok smøre deg med litt tålmodighet. Det tar litt tid før man får feelingen med å fly helikopter. Rolige og forsiktige bevegelser er vel ett stikkord som må følges, ihvertfall i begynnelsen. Det å lære seg å kjenne samspillet mellom collectiven og stikka tar litt tid, men tro meg det er verdt det "[stort

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, for den. trodde det var noe med innstillinga sundt stikka som gjorde det. Men uansett er det en terskel jeg skal over.. forresten har du noen tips med å lage et helikopter til fs, kunne tenke meg å prøve å lage heli base samt helikopter av NLA sin base på lørenskog. Men tipper det er temmelig omfattende..

"[Forvirret]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Frank Nærum:

hellu. Er det noen som har noen tips på hvordan man flyr og lander et helikopter fs. Sliter en god del med holde maskinen stabilt/stå stille i lufta. samt og lande der man hadde tenkt til å lande.. Trenger mer en gjerne tips, har prøvd å titta litt rundt i help, for å finne info om helikopter flying. men jeg står litt fast.
"[smil]"

Du kan jo lese dette innlegget , kanskje det vil hjelpe deg.

 

Bare husk at heli flygning ikke er lett.

 

Bilder "[stort"[stort"[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har også litt å si hvilket heli man bruker. Lasta ned en SAR huey fra flightsim.com, og det er MYE lettere å fly enn Bell'en som følger med FS. Filen heter SAR7110f.zip. Plutselig ble det gøy med heliflyging igjen! Det er ikke snakk om at det blir 'arcade' flyging med huey'en, men det hele blir litt mer håndterlig, liksom. Verd et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...