Paulo Fernandes Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Har kommet meg til USA på vatsim nå, og forrige flytur gikk fra KBOS (Boston) til KMCO (Orlando). Her er noen bilder tatt på cruise: Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Flotte bilder, og artig det med seilbåten. Skulle gjerne sett litt fra flyplassene også. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Synes kanskje at seilbåten lagde vel mye hvite spor (hva nå enn det heter igjen) i havet til å være en seilbåt :-) Fine bilder for øvrig - du får dra innom KNIP neste gang! Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Andreas, det kalles bølger Ja, du kan å leke deg i Photo-shop! Elsker biled-seriene dine! I want more! Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 27. februar 2010 Skrevet 27. februar 2010 Reidar: Jeg visste ikke at båter lager hvite bølger som kan sees som hvite striper rett bakover? I så fall ser jeg bare én bølge med hvit topp som brer seg rett sidelengs akkurat i det øyeblikket screenshottet taes Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 28. februar 2010 Skrevet 28. februar 2010 Disse bildene var virkelig praktfulle, Paulo Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.