Gå til innhold

Reiser i morgen til Bulgaria!


Vegar Mikalsen

Anbefalte innlegg

Jo, takk skal dere ha. Skal ta noen bilder og ikke minst film! Ja, vi skal spørre om å komme inn i cockpiten. Ja, og mer aktiv som gardermoen approach skal jeg bli. Så jeg håper på mye trafikk her oppe, men nå vet jeg ikke helt hvem som skal ta over for meg i ferien...hehe.... LOL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs når du kommer deg hjem da....

Hørte på nyhetene at det er fare for streik i Britannia fra Lørdag av "[sur]"

Kan spøke for ferien min til Portugal og da "[sur]" *snufs*

Må bare håpe på det beste på vegne av alle Britannia passasjerer... mange hundre norske ferieplaner kan ryke da "[Rullende

 

Hilsen Vegard...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Streik? jaja...vi kommer oss i hvert fall på ferie da, og håper at vi kommer hjem før vi starter på skolen...hehe...tror faktisk at passet til Marius går ut den 4. August...så da sliter vi jo litt da...hmmm....Pass på approachen for meg i mens da...hehe.

 

So long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Naa har jeg og Marius kommet fram til Bulgaria. Vi kom frem i natt. Dessverre fikk vi ikke komme inn i cockpiten. Flyvertinnen sa at dette var pga det som skjedde den 11. September. Har fortsatt hort at det er mange som har kommet inn, men det kan godt hende at dette er spesielt bare for Britannia Airways. "[sur]"

 

Vel...dere faar ha det fortsatt fint, saa snakkes vi senere...Skal forresten sporre en gang til om aa komme inn i cockpiten paa vei hjem. "[smil]"

 

hehe.... So long!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...