Gjest Lars Johansen Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Hei! Har lyst til å dele noen bilder med dere som jeg har tatt den siste tiden. Kvaliteten er ganske dårlig, men dere ser i allefall hva det er LN-DYA har begynt nedstigningen til Gran Canaria. Turen gikk fra OSL den 13. februar 2010. Her er LN-DYA på short final. Cockpitview(dere ser sikkert mange feil for jeg er ganske fersk) LN-KKJ har akkurat tatt av fra OSL og er på vei til BDU den 29. desember 2009. LN-NOL har akkurat landet og er på vei til gate etter en flight fra EVE den 27. desember 2009. LN-NOS har tatt av fra OSL og er på vei til BDU den 28. desember 2009. LN-NOL på vei til ENVA den 30. desember 2009. LN-NOL OSL-EVE den 31. desember 2009. SAS LN-TUK på vei til OSL fra Tromsø den 1. januar 2010. SAS LN-TUK BGO-OSL den 1. januar 2010. Ryanair er klar til å takse ut til rullebanen og ta av mot Palma de Mallorca fra Frankfurt. Flighten var den 16. januar 2010. Thomsonfly boarder i Frankfurt for å fly passasjerene ned til Gran Canaria. Bildet er tatt den 30. januar 2010. Her er det samme flyet. TUIfly Nordic ved gate på OSL og er straks klar for å ta av mot Lanzarote. Bildet er tatt den 9. februar 2010. Håper dere likte de. Kommenter gjerne. Tar i mot både ris og ros Siter
Å E Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Sykt fine bilder Likte spesielt første bilde. :cool: Siter
Pål Kasnes Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Her var det mange fine bilder. Favorittene er nok BGO - OSL bildet, og det nest siste. Hva slags addons bruker du? Gran Canaria ser bra ut, samme med skyer. Pål Siter
Kenneth Rønning Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Pene bilder! Men en ting jeg vil anbefale deg og endre PFD til standard setting, ser så mye bedre ut, og en annen ting er at det er det som benyttes i real. En annen ting, jeg ser at dette er FS2004 hvis jeg ikke er helt på jorde da... :whistle: Og da lurer jeg på hvor du skaffet sceneryet til Grand Canaria? Jeg visste av et, men har glemt av hva det het. Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Sceneryet for Gran Canaria er Project canaria 2006 som man finner på Avsim. Hva er å endre PFD til standard setting og hvordan gjør jeg det? :confused: Siter
Kenneth Rønning Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Du går på PMDG>Settings>Airlines> så velger du den andre greia Siter
Emil Topstad Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Er da fine bilder dette! Du satser mye på charter flygninger skjønner jeg.. :grin: Siter
Kenneth Rønning Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Ok, takk. Vet du hvor jeg kan få tak i Project canaria 2006`? Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Det var flott med slik positiv respons. For å få tak i Project canarias 2006 kan man gjøre som Even sier eller man kan gjøre som jeg gjorde. Jeg lagde en flightplan i Vroute fra Oslo til Gran Canaria. Så gikk jeg i seksjonen kalt "scenery". Der ligger det linker for å få tak i ulike scenerys Siter
Mathias Næss Skrevet 13. februar 2010 Skrevet 13. februar 2010 Mye fint her, og hva angår standard settings og PFD så varierer det fra selskap til selskap. Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Men hva er å endre PFD? Hva endrer seg da? :confused: Siter
Mathias Næss Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Du endrer oppsettet på flight displayet, som viser fart, høyde, rute og sånt. Siter
Kurt Jensen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Hvilke program bruges for at få WingViev Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Se nederst på denne siden Kurt: http://www.wilcopub.com/index.cfm?fuseaction=extra jeg skal prøve å endre PFD og se om det blir bedre Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Tusen takk alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger Men fra ros til ris, er det noen feil på cockpitbildet for det er ingen som har sagt noe. Vil jo gjerne vite om det er noe jeg gjøre feil og det er det helt sikkert Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Siden bildene ble så godt motatt kan jeg jo legge ut noen flere bilder. Disse bildene er tatt i løpet av høsten, men jeg vet ikke alle datoene. TAPair Portugal ankommer Palma de Mallorca. Turen gikk fra ESSA. Spanair drar fra Mallorca og setter kursen mot Trondheim Værnes. Ryanair ankommer Sandefjord Torp fra Franfurt Main. Aeroflot har tatt av fra Gardermoen og skal til Moskva. To bilder av Easyjet som tar av mot Manchester. Turen gikk fra Stockholm Arlanda Og til slutt er det Wizzair som lander på Torp. flighten gikk fra Gdansk Håper dere likte disse bildene også og etterlat dere gjerne en kommentar Siter
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Kan kun si som de andre, flott riktig flott Siter
Emil Topstad Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Likte også disse bildene veldig godt! Siter
Gjest Lars Johansen Skrevet 14. februar 2010 Skrevet 14. februar 2010 Tusen takk! Dette var første gang jeg la ut bilder her, men det blir definitivt ikke siste gang :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.