Paulo Fernandes Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 I dag landet jeg på Tåkemoen, altså Gardermoen flyplass. Jeg kom fra Bardufoss med NAX395. Flyet jeg fløy var LN-DYA (Erik Bye). Takk til Øystein Haugan for en utrolig flott paint! På vei ned, 19 min igjen til vi er på gate: Straks established på ILS til rullebane 01R: Mye snøfall på Gardermoen: Kommentarer settes pris på som alltid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nice!Flott paint ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Flottt paint og fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Flotte bilder det her og flott fly En ting er hvordan får du flyet ditt så skarpt? Hos meg er det uklart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 supre bilder jeg lurer på en ting, hvordan får du opp den grønne linja på "kart-displayet" ? og hvordan fikk du hvit skrift i autopilot panelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Selv om jeg ikke heter Paulo så trur jeg jeg vet svarene. Den grønne: han har lagt inn et punkt i fix siden i fmc, sikkert GRM med en distanse der. Fargene på ap skrift, pfd osv kan du endre i PMDG menyen i FS. Ellers kan jeg ikke nekte for at bildene var snacks på høgt nivå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Wow...meget bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 ...hvordan får du opp den grønne linja på "kart-displayet" ? og hvordan fikk du hvit skrift i autopilot panelet? Det er riktig av Jan Tore, jeg har lagt inn ENGM på FIX-siden med en 10 NM radius slik at jeg vet avstanden til rullebanen når jeg blir established ILS. En ting er hvordan får du flyet ditt så skarpt? Hos meg er det uklart Sånn var det hos meg også, jeg konverterte derfor teksturene til 32 bit og lagret de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_Iveland Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Flotte bilder Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Men hvordan konverterte du de til 32-bit? Og en annen ting, krever dette mer FPS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som kunne svare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Via DXTBmp kan du konvertere ja. Det finner man lett på Google FPS... Tja, jeg legger ikke merke til noe, merker kun at det tar bittelitt lengre tid å laste inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.