K J Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Så har jeg kedet mig lidt igen, hvilket resulterede i denne video: http://www.youtube.com/watch?v=zlWmtvH8waE&fmt=22 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Fin video, og morsom vinkling fra cockpit. Ser ut til å være et flott scenery også..kun FS9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg likte vannet ditt der, hvilket REX, FEX er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Fin video, og morsom vinkling fra cockpit. Ser ut til å være et flott scenery også..kun FS9? Filmens overskrift er "FSX - Anholt isle" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Tak tak! Det er FSX ja, og REX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Hvilket vann bruker du da, synes det hadde en naturlig fin farge på seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K J Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg bruger animationerne fra 'Sparkling', men farver, reflektioner osv. er justeret med FS WaterConfigurator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 ok, takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.