Raymond Bergseng Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hei, Her er bilder fra mine to først flights med PMDGs nye 747-800 expansion til deres 747-400X. Først noen få bilder fra Miami-London med Virgin Atlantic: Og deretter til gårdagens Frankfurt-Oslo tur med Lufthansa. Først og fremst en test og fotosession tur :grin: Cockpiten er den samme som alltid: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 First Officer fikler med overhead panel : Passerer over Hannover: Motorene er stilig modellert: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Approaching ENGM i et forrykende snøvær: De nye 3D viftene er også stilig å se på: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Flotte bilder Har selv tatt en tur fra EHAM til ENVA med den. Ikke hatt ork/tid til noe lengre enda Merket du noen ytelsesforskjell iforhold til før oppgraderingen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bergseng Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Helt klart. Før hadde jeg 8 til 15 fps i VC på PMDG 747-400X. Simmen min er låst til 20 fps og der ligger den stort sett hele tiden nå På PMDG sitt forum meldes det om ca. 25% bedre ytelse. Dette kan stemme med mine erfaringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Ok, jeg la ikke merke til noe spessielt på første turen. Nå har jeg ikke flydd 400x på de plassene/sceneryene jeg hadde heller, så jeg har lite å sammenligne med. Blir vell mer tid til helga kanskje Uansett en utrolig flott visuell modell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dette ser meget bra ut Raymond Det spørs om ikkje denne fuglen må inn i hangagren no som eg akkurat har ny-innstallert maskin, OS og FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Den der var fin ja! Og lang! Skal bli artig når disse maskinene settes i trafikk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Var en fet vinge flex ja :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.