Gå til innhold

Paint request


Oddvar Johan Martinsen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en Paint request for en paint på en 737-800w og Dash 8 henholdsvis PMDG og PSS.. Det er til ett VA Win Air som vi har under utvikling.

 

Ønsker at en painter bruker samme farge som de som er på Twinotteren som er paintet.

 

Håper på snarlig svar fra en villig painter. På forhånd, tusen takk. Send meg gjerne ett PM.

 

Oddvar Martinsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr Haugstad

 

Takk for rådet, men nå skal det vel også sies at Frontier har fått hjelp fra paintere om jeg ikke husker helt feil...

 

Men siden ikke du kan hjelpe, kan det jo hende andre kan hjelpe til?...

 

Og om nøden er for stor, så får vi vel sette oss ned of painte selv...

 

Men som sagt, håper da noen der ute kan hjelpe til, ville betydd mye...

 

 

Oddvar Martinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk noen til å painte i startfasen, men resten av flåten er blitt malt om av undertegnede, samt at pilotene har begynt å ta iniativ! Vi har vært heldige sånn sett!

 

Det hadde vært litt enklere for painterne om dere kunne presentert ett bilde av hvordan dere ønsker det, om dere gjør "forarbeidet" med å finne passende bilder, logoer etc. så ville dette hjulpen en painter masse.

 

Er det slik å forstå det er disse fargene dere ønsker?

WINAIR_702653764.jpg

 

Jeg skulle gjerne bistått med å male noen fly til dere, men først må vi få fargene i Frontier på de respektive flymaskinene vi har i flåten vår.

 

Lykke til med videre drift av selskapet! :)

 

MVH

Mr. Skaugstad

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr Skaustad

 

Ja, det er de paintene vi i første omgang ønsker i vår flåte;) og det er noe slikt vi ønsker både for våre Dash 8 og vår 738w i alle fall i første omgang.

 

Fint du kom med gode råd foresten Hr Skaustad, og selvsagt forstår jeg at dere først kan tenke dere og få orden på egen flåte. Vi får bare lete videre, og se hva som kan gjøres. I verste tilfelle får vi prøve oss frem på egenhånd, eller få inn i vårt lille VA en som kan være teknisk ekspert.. Får se hva som kommer først.

 

Og selvsagt skal vi gjøre vårt beste, vi eier alle maskinene, og de er nedbetalte, så vi er godt i gang allerede;) Og har våre planer for fremtiden

 

Oddvar Martinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Mulig det - men nå må vi faktisk kjøpe flyene vi skal ha, vi leaser dem ikke... Men som sagt, vi holder kortene litt forsiktig for brystet i denne omgangen, så vi får bygd opp ett nettverk og ha en solid flåte som vi kan bruke til og ekspandere i det markedet vi oppererer i..

 

Oddvar Martinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaugstad

 

Kan ikke uttale meg hverken benektende eller positivt om dine opplysninger på nåværende tidspunkt...

 

Forøvrig, generelt er det vel fremdeles skattefrihet på de Nederlandske antillene også så vidt jeg vet:)

 

Og hvis man hypotetisk skal si noe om dette.. Frontier er vist ett selskap på over 20 piloter, hypotetisk er dette selskapet ikke engang tredjeparten så stort.. Men det er mye potensiale her så vi ser hva det blir til etter hvert...

 

Men vi kommer tilbake med hva vi driver med senere, vi prøver og holde kortene litt til brystet og finne ut om dette er lønnsomt eller ikke, og om vi får dette op og gå.. Det er i første omgang ett prosjekt blant venner, så får vi se hva det nå blir til...

 

Og vi var faktisk så heldig og få en veldig god painter med på laget, så den er i boks så og si, og painten blir pen faktisk, veldig pen..

 

Oddvar Martinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Fullt mulig;). Men som sagt vil ikke, og kan ikke si noe på nåværende tidspunkt. Rett og slett pga vi holder det hele litt hjemmelig og i første omgang ønsket en painter. Noe vi faktisk klarte og få tak på, og liverien ser ut til og bli pen...

 

Mer en det får ingen vite akkurat nå, men det blir spennende og se hva det blir til når vi åpner dørene for alvor...

 

Oddvar Martinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg følger spent med på hva deres selskap vil bli etterhvert!

 

Vi har alle startet en plass, Frontier startet med 4 piloter, og har alltid hatt multiply x100. Det er kun de siste ukene at vi har begynt å lease inn fly, flåten vår bestod av en del småfly som vi eide selv.

 

Lykke til med videre drift, ett tips, om dere i heletatt skal få noen utfordring selv, bør dere kutte multiplyer til ett litt mer realistisk nivå. ;) På den måten må dere virkelig jobbe for å få råd til ett nytt fly, og det er slik det skal være! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...