Thomas Hjelset Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Heisann! Prøver å få sjekket ut billetter fra Bergen/Oslo til Sydney med Emirates, men finner ingen måte å få booket billetter fra Norge? Det står de samarbeider med SAS, men klarer ikke å finne noen måte å få søkt billetter på den strekningen? Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Næss Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Finner ikke noe jeg heller, så da må du kanskje bestille BGO-LHR-BGO og LHR-SYD-LHR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Men det står at de samarbeider med SAS og Lufthansa.. betyr det at hvis jeg har en separat billett med SAS eller Lufthansa, så kan jeg sjekke inn for hele turen allerede i Bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da jeg bestilte min reise med Emirates som tar til tirsdag om en uke bestilte jeg tilknyttningsbillet separat. På den måten sparte jeg 3000 bare på flybiletten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Oj, såpass. Hvor i verden connecter du med Emirates da? London, Frankfurt? Kan du da sjekke inn hele veien, selv om du har separate billetter? (Så sant det er SAS da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Conekter i London. Flyr NAX til London da utgående flight er ifra LGW, mens jeg hjem flyr BA da innkommende flight er til LHR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Angående det med gjenomgågende inncheck mener jeg å ha lest at dette tilbys kunder med gullkort/first class passasjerer. Om dette kan gjøres på nett vet jeg ikke. Har lest trip raporter der reisende har blitt tilbudt dette ved check in ved betjent disk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.