Gå til innhold

2 gamle skjermer gis bort


Stian Kirkeby

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 stk gamle LCD-skjermer som jeg vil kaste, så hvis noen er interresert så bare gi beskjed. Begge fungerer, her er litt specs:

 

1 stk 19" 1280x1024, kun VGA

1 stk 15" 1024x760, kun VGA, denne går på 12V, jeg har selv bare tatt strøm fra strømforsyningen i PCen, trenger 36 watt.

 

Jeg bor på Ålgård i Rogaland, legg inn svar her eller send PM om du er interresert i å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, skal si det var respons på de skjermene! For å være helt ærlig så treger jeg nå litt på annonsen her. Jeg fikk en ide om hvordan jeg kunne få god nytte av 19-tommeren. Nå nettopp har jeg mottatt den siste nye skjermen jeg trengte til å kjøre tre skjermer i ett bilde over EyeFinity (og det er bare helt rått)..

Tingen er at jeg har komt på at jeg kan bruke det gamle skjermkortet mitt til å kjøre 2 ekstra skjermer, en med hovedpaneler og en til overhead panel. Men det i sin tur betyr at jeg må lage til et stativ til den skjermen som skal henge over de tre som står på bordet.. og kjenner jeg meg selv rett, skjer ikke det i løpet av nærmeste fremtid.

Så nå har jeg litt valgets kvaler, for sagt er sagt, og jeg er grundig i tvil om hva jeg skal gjøre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan like gjerne legge ut bilder av 15-tommeren, det ville vært fint om noen fikk bruk for den.

 

DSCF1040.jpg

 

DSCF1043.jpg

 

Her ser du pluggen som skal ha 12V inn. selv har jeg brukt en univerell kabel med forskjellige plugger som man kan vende polaritet på osv. Husker ikke om det er pluss eller minus på TIP'en, men det er bare å prøve og feile.

 

DSCF1045.jpg

 

Ang. 19-tommeren føler jeg meg litt dum som har skapet falske forhåpninger her, håper det går greit om jeg vil beholde den selv.. absolutt ikke meningen å lure folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...