Jan Arild Gjemble Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bare ett enslig bilde fra Gardermoen idag. Flott vinterdag og nydelig stemning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fint bilde Men, veldig grønn apron hos deg :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nydelig bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hva er dealen med det flyet som har en motor inni ett SAS fly, er heavy og står på innenlands? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den grønnfargen (ground belysning) holder jeg på med å endre. Tror opprinnelig noen har latt seg lure av et bilde tatt gjennom vinduene på ENGM Tower, et bilde jeg forøvrig har kastet for å ikke gå i samme fella. Bildet er flott uansett farger :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Sånn går det med AI og Vatsim og heller tilfeldig parkering på ENGM, til og med jeg har jo "parkert feil" med min 767 på innenlands, når jeg er på vei til Venezia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Den grønnfargen har jeg vel hele tiden hatt på apron siden vi fikk belysning på ENGM. Trodde dette lå definert i sceneryfila og lite å gjøre med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jepp, det er original belysning laget for NA, som jeg har fått tillatelse til å bruke. Lysfargen styres av effektfiler (fx), og ligger ikke sceneryfilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Enroute LIPZ på FL350 Og så blir flyet "Ghost" i skumringen, dette skjer alltid. Noen som har noen ide om dette? Det eneste som er klart og i orden er Cockpit i 2D, VC blir også helt usynlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.