Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei! Her kommer mitt første screenshot på dette forumet. Legger samtidig ved et bilde av landingslysene, de er grønne når de kastes på bakken, er vel noe feil med texturene til lysene? Noen som har et godt svar og kan hjelpe meg med dette? Kan himmelen gjøres glattere, skulle gjerne hatt den uten streker i fs, blir mye mer realistisk. Noen som vet om det går ann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Skjermkort drivere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kjører du 16-bit kanskje? Skjekk det på skjermkort kontrollpanelet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Kjører ikke på 16-bit nei, og installerte nyeste skjermkort driver for kun 2 dager siden. Irriterende i hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 prøv å kjør med max oppløsning på skjermen hvis du ikke gjør det alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Problemene er fikset! Takk alle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Johannessen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Fine bilder Hva gjorde du for og fikse problemet? Har det slik sjøl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Okei, jeg gikk inn på display instillingene i fs, så på hardware. Fant beste oppløsning til skjermen jeg bruker, pass da på at det står x32 bak og ikke x16. Vanskeligere var det ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.