Joakim Hagen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Heisann! Har nå valgt å prøve meg som pilot til Frontier sin nye 737NG. Men før jeg kommer meg så langt må jeg nesten ha Ariane sin Boeing 737-700 X2 pakke. Om noen vil selge den for en grei pris så gjerne kontakt meg på PM eller EMail: Joakim_hagen_93@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John A, Moen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 mulig jeg har misforstått... men er det ikke slik at Ariane's pakker bare kan installeres og aktiveres èn gang? og da er det vell mer eller mindre umulig å kjøpe dette brukt.(uten ulovlige midler tatt i bruk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Å svarte Takk for info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian 320 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jo dette er cd pakker. Instaleres så mange ganger du vil. Jeg solgte nettop mit ariane boeing 737-800x2 og går ut i fra at 700x2 er tilnarmet lik 800x2 pakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Ah takk. Om noen har noe til en god pris send pm / mail. 700 pakken som sagt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav-Moldestad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Er ariane 737 pakken verdt pengene i forskjell til wilco og pmdg kunne selv hatt interesse av å kjøpe pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Sorry at jeg sier det altså, men skjønner ikke hvorfor folk vil ha dette dritt flyet... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvis du har fett med gryn så er det ikke noe problem. Kan ikke sammenligne WILCO mot ariane og pmdg. Siden WILCO sin er 737-classic. Det vil si 737-300-400-500. Kontra Ariane og PMDG som er 737-600 og helt opp til 900(Next Generation). Mitt råd til deg er og vente til PMDG kommer med sin. Og spar de pengene, Ariane skal ha betalt for liveries og modellene. Men, dette bestemmer du selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Nei, det er ikke verdt pengene. Dere kan installere så mange ganger dere ønsker, men for å bruke den så må den aktiveres. DET er ikke enkelt. Jeg har ventet 4-5 måneder uten noe svar. Når PMDG NGX kommer så dør Ariane en rask død. Ikke sløs bort pengene på dette produktet. Den har heller ikke Navigraph støtte og jeg tviler på om de noen gang får det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Ok. Takk for et skikkelig svar Aslak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 For aktiveringen fikk jeg svar etter ca.2t Er ikke akuratt misfornøyd med flyet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.