John-Steinar Berntsen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Flight simulator X eller fs9??? Er fs9 Flight simulator 2004?? Er usikker på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, FS9 er Fs2004, siden det er nummer ni i Flight Sim-serien. Hva som er best er vel en smakssak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 jepp takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian-Mikkelborg Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har vært, og tror er, store diskusjoner om hvem som er best. Går vel på smak å behag tror jeg.. FSX krever mye mer av PCen enn det FS9 gjør. Det finnes flere addons til FS9, enn FSX (etter hva jeg har hørt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John-Steinar Berntsen Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 jeg har både fs 9 og fsx og er ganske ny i dette. så liker litt andre meninger.. Prøver å få til skikkelig flightsim med skikkelig flyplasser og fly. samtidig å få det realistisk som mulig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.