Gå til innhold

Norwegian LN-NOM


Anbefalte innlegg

Meget bra arbeid Tom. Du har tydeligvis skjønt dette med glans og refleksjon i flyskroget. Noen mulighet for en eller annen Norwegian-paint for 737-300 eller Sas/Braathens-paint for 737-500 for Wilco og FSX? Trenger så sårt noe som er bedre enn de som alt er paintet. De som alt er paintet, har masse detaljer men mangler glans og refleksjon.

 

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra paint Øystein!

 

Hadde vært kjempe bra om man kunne fått et slags sammarbeid her på forumet slik at man får paintet hele -800 flåten til Norwegian.

 

Ettersom at Norwegian skal starte utfasing av -300 flåten vet jeg ikke om det er så veldig mye vits i? Eller?

 

Uansett, stå på!

 

Norwegian har visst funnet en ny måte for å få de på halen ser det ut som. LN-DYA var vel den første maskinen med "ny" design på halen, men det flasset jo av et par dager etter de fikk den på halen, men nå går det i ekspressfart med å få folk på halen. Er vel bare 1 eller 2 hvithaler igjen nå.

 

 

Kunne godt tenkt meg noen nye painter for SAS også, selvfølgelig ikke hele flåten, men kansje en paint for 600, en for 700, en for 700WL osv.

 

Det ligger jo mye ute, men det er varrierende kvalitet på de. Har ikke heeelt sansen for måten Niclas lager paintene sine, da tenker på Halen og spessielt motorene.

 

 

Kansje jeg burde prøve meg på litt painting selv når jeg tenker på det...

 

Anyway, back to topic

 

Sikkert sagt det allerede, men kjempe flott arbeid, stå på! Knasje man til slutt kan gå sammen og legge paintene inn i en slags NAX Fleet Pack som kan ligge her og på Virtual Norwegian.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige komentarer.. :D

Jo det hadde ikke vært dumt med ett samarbeid,men dette går jo greit så lenge vi publisere hvilken paint vi jobber med,(slipper smør på flesk av samme painter)

 

Det har vært mye arbeid å oppdatere nax flyene til dags dato,stadig endringer på hale partiet noe som gjør det vanskelig å lage en flåte pakke,men mulig de har kommet frem til en løsning nu som varer.

 

For tiden painter jeg kun DY fly...å har væll stortsett ikke gjort noe annet. ;)

 

Mvh Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Øystein, må først si at jeg synes det er kjempefint at du gidder å painte så mye som du gjør, jeg synes paintene dinne er fine, men så har jeg et problem.

 

Problemet er nemlig at alle paintene dine ser "Blurry" (tror jeg det kaltes?) ut hos meg, så jeg lurer på om du vet hva som kan forårsake dette til meg?

 

På forhånd hjertelig takk

 

Litt off-topic nå men, håper du svarer uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har vært borti det,mulig det har noe med filformatet og konverteringen av painten..Jobber litt med saken,dette skal ikke være på de nye liveryene som kommer ut fra mei fremover. ;)

 

Har egentlig ikke noe godt svar,men mulig det er noen andre her inne som kan svare på det :confused:

 

Takk ellers for tilbake meldingen

 

 

Øystein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Øystein. Ja det går fort i svingene på nyåret. Ettersom at Tom Knutsen også for tiden driver med repaint av PMDG, så klarte mitt innlegg å havne på feil plass. Ikke meningen å kalle deg for Tom. Har fått kikket litt på det du har gjort og, og synes det ser veldig fint ut. Du har og skjønt det med glans og refleksjon. Tenk om vi hadde hatt noe liknende for Wilco.

 

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Fredrik.

Ja her går det unna.Har paintet noe tidligere til wilco,men gikk over til fifty north,liker flyet mye bedre. :D

 

Andreas;Har ikke satt noen bestemt tid for utgiving av painten,dette pga.at jeg skal innstalere Windows 7 pluss en rekke program deriblandt fs til helga.

Er også opptatt med tegning av bolighus for tiden så har nok å henge fingra i. takk igjen for koment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...