Gå til innhold

KLM retro


Anbefalte innlegg

Dette blir nok mitt siste bildeinnlegg her på FS.no på en lang stund. Jeg skal nemlig til førstegangstjeneste 12. Januar, og blir dermed borte et helt år. Kanskje jeg lager en samling av bildene mine fra 2009 før jeg stikker.

 

Men før den tid, vil jeg takke alle for et flott 2009 år på Vatsim! Det har vært kjempegøy å fly i Norge på Vatsim, mest på grunn av all ATC som har stilt opp! Jeg vil også takke alle som har kommentert på bildene mine, hjulpet meg med PC-problemer, og lastet ned paintene mine dette året ;)

 

Så med disse bildene takker jeg for meg for denne gang. Bildene er av KLM sitt retro livery som feiret deres 90-årsjubileum.

 

KLMretro2.jpg

 

KLMretro22.jpg

 

KLMretro3.jpg

 

KLMretro4.jpg

 

KLMretro6.jpg

 

KLMretro5.jpg

 

KLMretro7copy.jpg

 

Godt nytt år!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Ikke så ofte jeg kommenterer screenshots lengre, men når det gjelder så flotte schots som dette kan vel ingen unlate å si ordet "Kjempeflott", for det var det!

 

Lykke til med førstegangstjenesta! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...