Einar Kristiansen Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 ..gikk fra Dusseldorf til Værnes. Er vel ikke noa annet å si at dette er en standard Coast Air flight BX517.Med TGW på 139508 kg er vi klar for startup fra gate 8A. Etter 5 min på hold,clrd take off 05L. :)I love this lady :grin: På Bremen Controll 123.92 sitter det alltid en hyggelig kar. Ønsket han ett riktig godt nyttår Vi ble møtt med noen kraftige snøbyger under app rwy 09. Da har årets siste PAX forlatt dronninga for denne gang. Ønsker dere ett riktig Godt Nyttår Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Flotte bilder! Godt nytt år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Flotte bilder, Lurer på en ting; Har du noen gang fløyet noe annet enn B767 i FS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. januar 2010 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2010 Lurer på en ting; Har du noen gang fløyet noe annet enn B767 i FS? Einar er kresen sånn, han flyr bare det beste!!! Ellers ser jeg han flyr mye etter kvinnfolk og storlaks :grin: . En verdig avrunding av 2009 Einar, og GODT NYTTÅR til deg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2010 :grin: :grin: Du tok meg på senga Ernst! Takk for komentarer,ja må bare innrømme at jeg flyr absolutt det beste.Blir mye Heavy classic som 767,C-17 og C-5 kvinnfolk og storlaks :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.