Kristian Nafstad Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hei. Jeg har jo sett det at flightsim har et nytt utseende på siden sin, og et nytt filbibliotek. Jeg tenkte jeg skulle få noen flotte utseender til mine PMDG fly, men det går jo ikke. Lenkene fungerer ikke, og det er utrolig plagsomt. Håper dere klarer å få orden på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=63981&Number=503588#Post503588 ingen som hoster en server til Flightsim siden dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Nafstad Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Utrolig synd. Får høre med Dag om en av serverne mine kan være til nytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg har servere til filene.... "Problemet" er at jeg har tatt en opprydding i forbindelse med flyttingen, og en del gamle filer er ikke kommet på plass ennå. Filer som er nyere enn 4-5 år er allerede på plass, og de eldre kommer litt etter hvert som jeg har tid til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.