Gå til innhold

Støttemedlem - Hvordan?


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Hei Hei! Mulig jeg er ekstremt blind men jeg klarer ikke å finne ut hvordan man blir støtemedlem. Er det noe hokus pokus? (Har skjønt at man må betale) men ikke hvor.

 

 

Edit: Fant det Støttemedlem

 

 

Til Dag, funker det å sende inn via PayPal enda?

 

Evt er det rett info som står på denne siden? Mtp kontonummer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekket var hele poenget med å donere penger, nettop det at man selv ikke tjente noe på det, men for å støtte noen eller noe.

 

Selv vil jeg våge å påstå at Flightsim.no er den beste norske nettsiden for FlySimulator, og forumet her har vært til meget god hjelp for meg ihvertfall.

 

Uten Flightsim.no så tror jeg ikke vi ville hatt så mye guider og addons for Norge til FS, som vi har i dag.

 

 

Flightsim.no har eksistert lenge og jeg håper det fortsetter.

 

Hvis man ser på ting nå, så tror jeg det ville hjulpet mye for Dag om de som ville fortsatt kan få donere penger.

 

Dersom man ser litt på det i dag, så er det jo tydelig at Dag sliter litt, med tanke på Filbiblioteket. Mange av filene har forsvunnet, og veldig mange av filene som faktisk er der er ikke mulig å laste ned.

 

Jeg skjønner at dette er pga trøbbel med server.

 

Filbiblioteket er en stor del av FS.no, og det er veldig mye addons der inne som ikke er lagt ut noen andre steder. Dersom vi en dag skulle miste det, tror jeg at mye vil gå tapt, og det vil ikke bli like enkelt for oss å sette opp simmen.

 

Det er veldig mye bra addons i filbiblioteket som er samlet på en plass.

 

 

Og det er jo ikke akkurat som om at man blir tvinget til å sende inn penger heller da!

 

Dersom medlemmene her på forumet ønsker å donere penger, syntes jeg det burde være mulig å gjøre det.

 

 

Men denne muligheten ble fjernet fordi Dag følte at pengene gikk til han og ikke til driften av Flightsim.no så kan det vel kansje være forståelig at det ble fjernet. Eller?

 

Samtidig tror jeg det er viktig at FS.no får seg en rask og stabil server til Filbiblioteket, og uten at jeg vet det helt sikkert så vil vel det kreve litt penger i året?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...