Johnny_Nikolaisen Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Nattflyging med min høyt elskede Cera 412. Litt photoshop for å lyse opp bildene og fikse litt på landingslyset. Tøffe karer flyr med hjelmviseret nede i mørket også. :cool: På vei inn for å plukke opp de som satt ute i kulda og venta: Landing på Sitka: Parkert. Gjorde forresten en brøler i går, jeg skulle fly fra CBW4 til PAPG og på kartet var det rett vestover og en kort tur sørover etter fjorden, men det ble jo fullstendig bom når jeg sjekket kartet halvveis. Tydeligvis peker ikke toppen av kartene mot nord. Jeg så ingen kompasstjerne så jeg tenkte ikke over det. :grin: Noe å lære hele tiden. God jul folkens! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Man lærer så lenge man lever. Det er det første pilotene i Frontier får lære når de kommer til oss. "Nord er ikke nord"... :grin: Flotte bilder! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.