Arild Oldervoll Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hei, etter å ha hørt så mange godord om x-plane i det siste har jeg bestemt meg å gå til anskaffelse av denne simulatoren (oi, kalte den nesten for et spill!). Hvor kan jeg få kjøpt den og hvor mye koster den? Finnst det mange freeware addons? Og hvorfor finnst det ikke en egen kategori på fs.no for x-plane? Siter
Johnny Svensson Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Du finner den her http://www.x-plane.com/ Siter
Arild Oldervoll Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Jeg har bare 128mb RAM, så ser ut til at jeg måp nøye meg med CLASSIC Siter
Arild Oldervoll Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Nei, ser på order-siden at man kun kan bestille versjon 6, så jeg får vel heller kjøpe ram i tillegg Noen som hvet hvor jeg kan få billig RAM? (hvordan finner jeg forresten ut hvilken type ram jeg skal ha?) Siter
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 8. juni 2002 Premium Medlem Skrevet 8. juni 2002 Pass på å bestille før mandag 10. juni, for da går prisen opp 20 USD ! Nå koster den 79.99 USD pluss frakt (og moms). Hilsen Vidar Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.