geir.albrektsen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hei kan du få cargo og service til denne maskinen eller går det på flyplassen du er på,passer dårlig inn med cargo fly og tro at den kommer hoppende inn.Håper noen har svar . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du mener her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tror han tenker på AES sitt expanded airport service eller hva det heter. Isåfall spiller det ingen rolle hva slags fly du kommer med til gate, ramp eller parking vil jeg tru. denne du hadde i tankene? http://www.aerosoft.com/cgi-local/re/iboshop.cgi?showd50!0,5380566750,D10333_1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir.albrektsen Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Takker det var den jeg tenkte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.