Andrew Thomsen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Det kan sikkert skrives bøker om hvor vanskelig det er å få slikt til som jeg viser på følgende bilder, og når dette blir utgitt er ennå mye "feil", men jeg kan intet gjøre med at ACES ødela ting med SP2. Dette blir utgitt uansett, og klager i ettertid hører jeg ikke, for jeg er ikke den som kan fikse FSX :smile: Og dere som finner feil på vestsiden, vit at resten kommer på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simon seim Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 hvor får jeg lastet ned dette fantastiske sceneryet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 når dette blir utgitt Akkurat når kan jeg ikke si noe om midt i julestria. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nice :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2009 Bra nok til å endelig ta en pause, og pakke ut ERJv2-SP1 :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 He he he, ja den er også nice :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Han ramle. Nå begyner OSL i FSX å lignne noe seriøst som kan få meg til å fly FSX en gaang i blant i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Inkludert kommende fotoscenery, er jeg redd det kan føre til et avhengighetsforhold. Gikk sånn med meg, i alle fall :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.