Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallais!

Blir tett nå som jula nærmer seg, Ivar befinner seg vel fremdeles i Caribien, Torstein har vi

ikke sett her oppe på lenge.. Mogleg Cpt. Figenshou har tatt han med seg i bushen for alt vi

vet :grin: :grin:

Anyway.. Etter som at beaveren vår har vert på teknisk lenge, har eg personlig tatt kontakt

med de og gidd beskjed at vi trenger maskinen.. Hadde nemlig fått en telefon i går fra en

fortvilet butikkansatt i Wrangell som ikke kunne få levert varene sine idag grunnet kraftig

snøfall forrige natt. Sp vi fikk lastet ombord alle varene fra Petersburg og rundt 13.30 på

ettermiddagen var vi klare for avgang med 2077kg totalvekt å få i lufta. :D

fsscr012copy-1.jpg

fsscr011copy-1.jpg

fsscr013copy-2.jpg

fsscr014copy-1.jpg

fsscr016copy-1.jpg

fsscr018copy-1.jpg

Flott utsikt, hadde vinden i stompen halve turen helt til den gradiv skiftet til å komme i snuten i stedet...

fsscr019copy-1.jpg

fsscr020copy-1.jpg

fsscr021copy-2.jpg

fsscr022copy-1.jpg

fsscr023copy-1.jpg

fsscr025copy-2.jpg

fsscr027copy.jpg

fsscr029copy-1.jpg

Han fikk varene i god tid før folk kom seg hjem fra jobb og han tente penger i dag også! :D Eg derimot fikk penger

til Avgas og en tur tilbake til Petersburg Seaport... :D

Ligger også litt arbeid bak denne serien også, så legg gjerne igjen en kommentar her også ;)

Ha en fortreffelig helg!

Mvh Tommy! ;D

Skrevet

Haha, genial fortelling Tommy!

Utrolig flotte bilder, ser du har lagt mye tid i redigeringen!

Forsegjort med andre ord!

Det passer jo perfekt at dere har hentet ut Beaveren fra hangaren igjen, siden jeg har en flott maskin til salgs! :grin:

Du skal få den til "give away price"!

Når det gjelder min tilstedeværelse, så skal jeg fortelle deg at den er ganske så tilstede i Petersburg! Mine piloter har flertallet av avgangene fra Petersburg i disse dager! Bare i DAG har vi omsatt for over 2 millioner norske kroner! :grin:

Skrevet

Flott å sjå at det er aktivitet der oppe. Eg sit for tida på ei flystripe sør for Kathmandu og ventar på betre vêr slik at eg kjem meg opp til Kathmandu og får henta pax før eg set nasen imot Flesland att, og vidare derifrå til Juneau før eg tek til med bushflygninga att. Cpt Figenschou sit, såvidt eg veit fortsatt fengsla i USA for brot på alle FAR som eksisterar, og nokre til. :grin:

Skrevet

Må passe deg for høyspentlinjene når du flyr i mellom åsene. :grin: Riktignok bare mastene som er montert enda, det er vel ikke største problemet. Fine bilder igjen! :)

Ivar, bare to millioner kroner i dag altså? Dro inn 2,9 mill i dag, ikke for å skryte. ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...