Tommy Bernes Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Hallais! Blir tett nå som jula nærmer seg, Ivar befinner seg vel fremdeles i Caribien, Torstein har vi ikke sett her oppe på lenge.. Mogleg Cpt. Figenshou har tatt han med seg i bushen for alt vi vet :grin: :grin: Anyway.. Etter som at beaveren vår har vert på teknisk lenge, har eg personlig tatt kontakt med de og gidd beskjed at vi trenger maskinen.. Hadde nemlig fått en telefon i går fra en fortvilet butikkansatt i Wrangell som ikke kunne få levert varene sine idag grunnet kraftig snøfall forrige natt. Sp vi fikk lastet ombord alle varene fra Petersburg og rundt 13.30 på ettermiddagen var vi klare for avgang med 2077kg totalvekt å få i lufta. Flott utsikt, hadde vinden i stompen halve turen helt til den gradiv skiftet til å komme i snuten i stedet... Han fikk varene i god tid før folk kom seg hjem fra jobb og han tente penger i dag også! Eg derimot fikk penger til Avgas og en tur tilbake til Petersburg Seaport... Ligger også litt arbeid bak denne serien også, så legg gjerne igjen en kommentar her også Ha en fortreffelig helg! Mvh Tommy! ;D Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Haha, genial fortelling Tommy! Utrolig flotte bilder, ser du har lagt mye tid i redigeringen! Forsegjort med andre ord! Det passer jo perfekt at dere har hentet ut Beaveren fra hangaren igjen, siden jeg har en flott maskin til salgs! :grin: Du skal få den til "give away price"! Når det gjelder min tilstedeværelse, så skal jeg fortelle deg at den er ganske så tilstede i Petersburg! Mine piloter har flertallet av avgangene fra Petersburg i disse dager! Bare i DAG har vi omsatt for over 2 millioner norske kroner! :grin: Siter
TOS Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Flott å sjå at det er aktivitet der oppe. Eg sit for tida på ei flystripe sør for Kathmandu og ventar på betre vêr slik at eg kjem meg opp til Kathmandu og får henta pax før eg set nasen imot Flesland att, og vidare derifrå til Juneau før eg tek til med bushflygninga att. Cpt Figenschou sit, såvidt eg veit fortsatt fengsla i USA for brot på alle FAR som eksisterar, og nokre til. :grin: Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Må passe deg for høyspentlinjene når du flyr i mellom åsene. :grin: Riktignok bare mastene som er montert enda, det er vel ikke største problemet. Fine bilder igjen! Ivar, bare to millioner kroner i dag altså? Dro inn 2,9 mill i dag, ikke for å skryte. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Haha, tror du skal justere ned multiplier til ett noe mer realistisk nivå. :grin: Den er 200 som standard, du bør iallefall halvere den! Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 18. desember 2009 Skrevet 18. desember 2009 Hehe, visste ikke hva multiplier gjorde så jeg hadde ikke justert den. Satte den ned nå, sammen med lønnskutt til pilotene. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Haha, har du gjort noe med din egen lønn da? :grin: Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Nei, jeg frykter det vil ha negativ virkning på arbeidsmoralen i firmaet. :whistle: Siter
Tommy Bernes Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Skrevet 19. desember 2009 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Må passe deg for høyspentlinjene når du flyr i mellom åsene. Har ikke sett noen enda.. :whistle: :grin: Ser gjerne fler kommentarer! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.