Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Fløy i går kveld/natt ICE689 til Sanford Orlando,som er Icelandairs lengste rute.Jeg har flydd denne turen før.Men ikke så langt inn i USA. Første gang jeg har fyllt fulle tanker på 757,og max TOW,115 560 kg.Alle disse tallene er basert på den Ekte ICE689 som fløy samme dag. Vataware ice689 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Har flydd Keflarvik Orlando Int, flere ganger men aldri til Sandford. Mener att jeg borti ett bra freeware scenery over Sandford en gang men kan ikke huske hvor. Kunne vært på FlyAwaySimulation kansje? Du satt noen timer da. Hatt ett par longhauls i realtime selv. En fra London til New York og Kastrup til Bangkok. Ellers begynte jeg på Sydney Los Angeles men blei drittlei halveis over stillehavet og fant frem broder Jack D. istedet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 :grin: Haha.gi meg ei heller løiten i sådan stund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.