Tommy Bernes Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Heisann! Nå som vi endelig har fått en Bømoen som definetivt ikke ligner noen annen småflyplass i Fs norge, tenkte eg det var på tide og få ferdig prosjektet mitt, nemlig å få malt på plass noen av de maskinene som befinner seg her i virkeligheten. Så enjoy! Får begynne med den mest kjente og lokale, nemlig Voss flyklubb sin Cessna 172 LN-ASB som eg fikk min første småflytur i --> Modell, Carenado 172 Så en som av og til har stått der oppe i lengre perioder, LN-NVK, en cessna 152 --> Modell, Carenado C152 Hvorfor to bilder av den..? Fordi eg ikke klarte og bestemme meg for 1 :grin: Så har vi en annen maskin som nesten alltid står her oppe, det er en privat eid R44 som eg selv har vert med å flydd i noen ganger --> Modell, Justflight R44 Og til slutt Bømoens stjerne, Håkon Fosso's Christen Eagle II som han har stasjonert her oppe, LN-XDP.. Herlig maskin! --> Modell, Iris Christen Eagle Håper dere likte paintene og ligg gjerne igjen en kommentar, ligger litt arbeid i de. Ha en fortreffelig uke! Mvh Tommy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Steike bra! Bømoen begynner å ta form for fullt nå! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Lekkert Tommy, bra jobbet! Meget forseg gjort må jeg si! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja Bømoen var flott den :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tom - Det var heller ment til flyene som holder til på Bømoen da.. Kanskje en litt dårlig kommentar av meg, men... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Ja Bømoen var flott den Hehe, misvisende tekst kanskje? Bømoen kommer. I denne omgang var det som Aleksander sa, flyene som holder til her Ellers takker eg for kommentarer, ser gjerne fler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.