Gå til innhold

Meet the Locals - Voss

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Nå som vi endelig har fått en Bømoen som definetivt ikke ligner noen annen småflyplass i Fs norge, tenkte eg det var på tide og få ferdig prosjektet mitt, nemlig å få malt på plass noen av de maskinene som befinner seg her i virkeligheten. Så enjoy! :D

Får begynne med den mest kjente og lokale, nemlig Voss flyklubb sin Cessna 172 LN-ASB som eg fikk min første småflytur i :D --> Modell, Carenado 172

LN-ASB-2.jpg

Så en som av og til har stått der oppe i lengre perioder, LN-NVK, en cessna 152 --> Modell, Carenado C152

LN-NVK2.jpg

Hvorfor to bilder av den..? Fordi eg ikke klarte og bestemme meg for 1 :grin: :D

LN-NVK.jpg

Så har vi en annen maskin som nesten alltid står her oppe, det er en privat eid R44 som eg selv har vert med å flydd i noen ganger :D --> Modell, Justflight R44

LN-OFH.jpg

Og til slutt Bømoens stjerne, Håkon Fosso's Christen Eagle II som han har stasjonert her oppe, LN-XDP.. Herlig maskin! :D --> Modell, Iris Christen Eagle

LN-XDP.jpg

Håper dere likte paintene og ligg gjerne igjen en kommentar, ligger litt arbeid i de. :D

Ha en fortreffelig uke! Mvh Tommy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...