Jon Berg Jørgensen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Noen som vet hvor jeg kan finne et kart over de norske CTA-ene med høyder? Det står jo her, men jeg har litt vanskelig for å danne meg et bilde ut fra det (uten å tegne det inn på kartet da) :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tror du finner en oversikt inntegnet på kart i Bottlag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 Det er så vidt jeg kan se bare en oversikt over ansvarsområder og frekvenser i botlang, det jeg trenger en nedre grenser på CTA-er som ikke er inntegnet på 1:250 000-kartene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Du kan jo bruke kartene her til å skrive inn de dataene du får på luftromsoversikten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.