Tom Knudsen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Da har jeg fått og sett DVDen fra FLG og bare må si full kredit til Birger Blomvik for produksjon og presentasjon. Dette dro meg rett tilbake og samtidig økte lysten til neste FLG. Helt konge! Anbefaler alle om å kjøpe den, et verdig minne å ha.. PS.. Håper du tar på deg oppgaven neste år med å lage film, intervjuer av deltagere, arrangement, foredrag, bilder, happenings, utflukter, sim, osv... Dette var rå stilig og bra gjennomført he he. Takk så mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Takk, takk :blush: Må bare huske på at jeg er 0 utdannet til dette og har kun enkle milder til rådighet. Mange der ute har mye mer proft utstyr og er faglig dyktige. Men kanskje jeg er flinkere til å sette ting ut i handling !! :cry: Da blir det resultat også, i denne saken ble det en film. Har jeg ligget i sofaen, så hadde neppe skjedd.....he, he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.