Gå til innhold

Travel hovedstad


Anbefalte innlegg

I dag fløy jeg min første flytur på tre uker! Dette var pågrunn av en ustabil PC som hele tiden fikk mange slags bluescreen og måte derfor på reperasjon hos komplett. Takk til dem for utrolig god og rask service! "Takk for det!" Det tok dem bare én uke også var PCen min her igjen! Problemet viste seg å være en støvlagt CPU-kjøler som gjorde at CPUen ble varm og ustabil. Det var ikke noe galt med minne eller hovedkortet, som mange antydet, men feilen var av fysisk art i hvertall.

 

Nå funker PCen som den skal, og den første flyturen med nyoppusset PC gikk fra Faro til Oslo. Ingen CTD eller bluescreen oppsto, dermed er det ingen problemer med PCen!

 

På landing var det mye trafikk i Oslo. Mange som var inbound, og jeg kom rett bak NAX122 som også skulle lande på RWY 01R. Slik så det ut på 440 ft AGL:

LPFRENGM.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...