Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Produktiviteten er det iallefall ikke noe i veien med! Dette er mitt tredje prosjekt, altså min tredje repaint igjennom tidene. Må si jeg faktisk ble ganske fornøyd med denne, synes fargene passet Beaveren godt! Nå har samtlige av firmaets flymaskiner blitt ikledd firmaets farger! Hva synes dere? Siter
Mathias Næss Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Må sannelig si at du er produktiv! Bra blir det også, stå på! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Den beaveren var lekker. Skulle hatt den til FSX også Ivar Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Skrevet 4. desember 2009 Har jo raw filene, kan vel ikke være noe hokkus pokkus å konvertere til FSX? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Er vel sjelden kost at man går over med sparkel og våtsliping på slike maskiner for å få de så glatte Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Skrevet 5. desember 2009 Hehe, ikke bare det, men bruksområdet gjør at de er noe vanskelige å holde rene også.. :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Skrevet 15. desember 2009 Vi har gått til innkjøp av storebror "Otter". Dette flyet har fått tilnærmet lik paint scheme som Beaveren. Bilder kommer vel så snart vi får tid til å ta en photo session. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.