Geir G Skrevet 24. november 2009 Skrevet 24. november 2009 KLM fløy for første gang med passasjerer ved bruk av biodrivstoff. Riktig nok bare på en motor, men det står litt respekt av selskapet og sette av et fly til slik forskning. Video:BT.no Siter
Raymond Bergseng Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Ble ikke det samme gjort med et Virgin Atlantic B747 for en tid tilbake da? Mulig jeg husker feil, men... Siter
Bjørn Petersson Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Mener også at jeg har hørt om at Virgin hadde noen prøveturer med biofuel, men at de sluttet med det. Grunnen vet jeg ikke. Men uansett, det er kanskje en god idè at flyselskaper begyner å bruke biodrivstoff med tanke på hva slags miljøbomber de er. Siter
Marius91 Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Hvis de kan få det til å funke skikkelig hadde det vært knall Men så har vi jo denne fantastiske pokerlag-regjeringen som sier "Kjør på biodiesel, miljøet er viktig". Og hva skjer så? Jo, folk gjør det. Og da stiger avgiftene til værs.. For å være miljøvennlig og spare/tjene penger på en og samme måte, det kan vi jo ikke ha noe av her i landet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.