Gå til innhold

Noen bilder fra 'jobben'


Anbefalte innlegg

Heisann, nytt medlem her, selv om jeg har lusket i gangene siden i sommer en gang. På grunn av mange fine og inspirerende bildeserier fra Frontier gutta så har jeg havnet i Tongass jeg også. Med enmannsfirma og tre JetRangere. :grin:

 

Maskinparken:

 

Utility utgaven. Sett her i Petersburg området i forbindelse med tømmerhogst. (Har dører også, bare litt usikker på hvor jeg satte igjen de)

n341ty1.jpg

n341ty2.jpg

 

Flottører, går stort sett på taxi- og rundflyging. Ganske kjekt om vinteren også, selv om jeg mistenker at den glir godt på snøen om man står i helning... Første bildet er Petersburg, det andre er Sitka.

n125hs2.jpg

n120hl1.jpg

 

Også lowskids ('lowridern'), helt klart den mest elegante maskina, men helt ubrukelig i terreng.

n120hl1.jpg

 

Så det var det. Håper bildene falt i smak, selv om det var hjulvisper i stedet for planker. ;)

 

Mvh,

 

Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trivelige kommentarer folkens! :)

 

Tommy, blir nok letta litt av presset på markedet etterhvert som Misty fjords og Orbx PNW sceneryet kommer. ;) Uansett så kommer nok ikke SHL til å handle inn fly, selv om fristelsen er meeeeget stor når man lunter ivei over en fjord i 100 knop, hehe.

 

Ivar, jeg vet ikke hvor mye mening det er i å bruke FSairlines om man sjeldent flyr fra flyplass til flyplass, og aldri flyr rute? Trenger mye cash, siden det står en Super Puma i full SAR utgave på ønskelista. Men ellers så jeg at du nevnte en mulig helikopteravdeling, kommer sikkert jobbsøknad fra meg da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...