Aleksander.Rønning Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Selger min 1999-modell Breitling Aerospace - se finn.no for mer informasjon! For en evt FS.no-er kan det være aktuelt med noget redusert pris ;-) Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. november 2009 Skrevet 23. november 2009 Har nok sett meg ut en annen klokke fra Breitling, men denne var ikke absolutt ikke å forakte må jeg si! Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 24. november 2009 Forfatter Skrevet 24. november 2009 Tør jeg spørre spesifikt hvilken Breitling-modell du har sett deg ut? Av relevans: har justert ned prisen med 500 kr. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 25. november 2009 Skrevet 25. november 2009 Hvorfor kjøpe Breitling når man kan få IWC? Kjempe klokke. BTW, hva kosta den klokka når du kjøpte den ny? :confused: Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 26. november 2009 Forfatter Skrevet 26. november 2009 Det ble en Aerospace fordi den er langt mer praktisk enn hva en dressklokke fra IWC er, når man flyr - pluss at IWC er langt over min prisklasse. Nypris var vel rundt 24 000, med forbehold. Siter
Aleksander.Rønning Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Skrevet 11. desember 2009 Nå kan FS.no'ere få nissepris! Ta kontakt pr PM dersom du er intressert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.