Gå til innhold

Min debut som FS-videofotograf

K J

Anbefalte innlegg

kanskje litt mer varierte vinkler neste gang

Bemærk hvad jeg har skrevet i description:

This is my first ever FS-video, so it's not totally flawless to say the least. It might be a bit boring with so much of the movie filmed from inside the cockpit, so next time I'll try with some more angles. But still, hope you like it :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en spesiell FS video fra en på forumet. ja det må jeg si. Her stråler kreativiteten ut fra den ene etter den andre. veldig avslappende og spesiel lydspor du brukte. Er det Russisk, og hvor har de lydsporet fra?

Dette med cockpit wiev syns jeg er helt greit. Fikk en god følelse av å sitte der selv ikke minst pga, lydsporet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Ola Gisnås

Lydsporet er Biosphere.

Han heter forøvrig Geir Jenssen og holder til i Tromsø. Har det meste fra Biosphere. Det finns mp3 filer du kan laste ned fra hjemmesida til Biosphere viss du er interessert: www.biosphere.no.

Mitt favoritt album er Patashnik, med Shenzhou som nummer 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jep, der synges/tales rigtignok på russisk, men kunstneren er, som Jon skriver, norsk.

Jeg købte nummeret "Kobresia" på iTunes, men der er det åbenbart ikke længere tilgængeligt.

At jeg overhovedet kender til Biosphere, er fordi Top Gear brugte Kobresia-nummeret i deres Top Gear Winter Olympics special, som jo er optaget i netop Norge :)

Og tak for din kommentar, Per!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...