Tor-H Bergseng Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Som pilot i Turkish Airlines kommer man innom mange sørlige eksotiske destinasjoner. Men man kommer også innom en del "mindre eksotiske" destinasjoner. Lar bildet tale for seg selv :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hva i alle dager for ett scenery er det der? Speak out now :grin: Rostov er en ting men er det free el, payware og i hvor finnes det der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Utrolig hvor mange detaljrike scenery som ligger ute på avsim.ru :grin: Er faktisk veldig mange flotte addons. Klikski Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Ja det har du rett i. Var akuratt innom der nå, og etter att jeg fant løsningen å bytte fra Ryss til Inglish greide jeg jaggu å få med meg teksten også. Er blitt veldig rusten i min Russisk de seinere åra :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Det viste seg nemlig at en person som kom med utsagnet: Jeg rener med at VOR-Frank tjener en del mer en FMC-Kalle blir praktisert i Turkish Airlines også :grin: Ser ut som det blir mye flyvninger til diverse Russiske destinasjoner for FMC-Tor de neste ukene før jeg får bryne meg på de "eksotiske" destinasjonene. SKÅLSKI! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Husk bare att en ekte Russer "Njet rabota sabotha" da. Ellers regner jeg med du har det flotte freeware sceneryet fra Ataturk Int i Istanbull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-H Bergseng Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Som betyr? Såklart har jeg det Bare å se i min forrige bildepost. Karrierstart elns. Noe av det bedre freeware der ute. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Njet rabota sabothe, betyr: Jobber ikke på en lørdag :grin: Ja det sceneryet der er i øverste hylla av kvalitets freeware. Har du Ben Gurion også kansje? Den er nok enda ett par hakk bedre sammen med LC photoscenery, objects og hele bunten av Israel pakka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.