Tor-H Bergseng Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Knipset noen bilder fra en utsjekkstur på 738W fra ENGM til LTBA (Istanbul) hvos jeg skal begynne å fly. Bildene er minimalt redigert. Legg gjerne igjen en kommentar. Takser til rwy 01L for en GOTUR departure. Established på localizeren på vei mot 36L i Istanbul. Short final! Bømpi Tøtsjdæwn :grin: Rollout Slenger til et lite ekstra fra Turkish Air hangaren. Scenery er freeware. Flyet er PMDG. Siter
Christopher Andersen Skrevet 16. november 2009 Skrevet 16. november 2009 Virkelig flott! Hvor finner jeg dette sceneryet? Siter
Petter Tandberg Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Utrolig flotte bilder! Favoritten er når du takser forbi tekniske i Istanbul. Siter
Even Rognlien Skrevet 17. november 2009 Skrevet 17. november 2009 Fine screenshots dette! Tviler ikke på at du bestod utsjekken :cool: Siter
Tor-H Bergseng Skrevet 17. november 2009 Forfatter Skrevet 17. november 2009 Sliten i både knær å skuldre fikk jeg til tross beskjeden om at jeg besto med glans :grin: Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Litt mørke bilder, men ellers flotte motiv: Gratulerer med utsjekk Tor Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.