Gå til innhold

Neste steg for Frontier Flying Service?


Anbefalte innlegg

Min siste repaint er ferdig. Denne gangen for PMDG`s flotte JS4100. Jeg har allerede testet den på Alaskas kortbane nett, å det fungerer meget bra. Jeg vil kanskje tro at ved å introdusere denne modellen vil åpne dørene for flere piloter for Frontier da FSX piloter vil kunne komme inn å fly for oss med det beste vi har å tilby på FSX markedet for tida.

 

Jeg har prøvd å legge min flid i alpha kanaler i denne repainten, å jeg må si at det ble en meget bra repaint. Jeg har den enda liggende som PSP fil, så å forandre noe på den før utgivelse vil ikke bli noe problem.

 

Så hva tror du Ivar? Har du lyst å investere?

 

bf27dbbe.jpg

 

Litt flere bilder kommer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent Kjetil! Den forrige painten var jo minst like flott! Hadde denne fungert med FS9 så hadde vi nok byttet ut B1900'ene.

Jeg er klar med på å vurdere å anskaffe en Jetstream 41, men vi må først vektlegge hvor rakst vi vil "tjene" inn maskinen igjen, med andre ord sett bruk opp mot piloter som kommer til å benytte seg av denne! Ser at den har ett prisoverslag på ca. 3.200.000 USD, så det vil jo være en utgift vi vil merke.

 

Hva sier de øvrige pilotene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...