Otto Gebhardt Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Bestilte tur til Sharm El Sheikh her om dagen. Er det noen måte å finne ut hvilken flytype jeg skal reise med? Flight 4774 Tror det var Egypt Air eller noe i den duren der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 På Pyramidene Reiser sine hjemmesider ser det ut til at dere skal fly med et selskap som heter Air Cairo. På internettet fant jeg at deres flåte består av nesten helt nye Airbus A320'er, mao. det ligger i alle fall flymessig an til en veldig god begynnelse og avslutning på ferien din Otto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Gebhardt Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Nesten nye fly hørtes jo veldig bra ut. Fant ut at jeg ville bytte ut juletre med palmer den jula her :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 A320 e kanskje ikke all verden å skryte av, for det og A330 er noe av det minste jeg har sitti i med tanke på benplass... men så er jeg 1.92 også, så kan han noe med det å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg fløy med Air Cairo A320 til Sharm (fra Gardermoen) i påsken i fjor, og det var en av de trangeste og mest ukomfortable turene jeg har fløyet! Dog er jeg 193 cm høy ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S H Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Stemmer at de bruker a320. Jeg er 180 og satt egentlig ganske behagelig da jeg reiste sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Gebhardt Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg fløy med Air Cairo A320 til Sharm (fra Gardermoen) i påsken i fjor, og det var en av de trangeste og mest ukomfortable turene jeg har fløyet! Dog er jeg 193 cm høy ... Uffda, det var ikke gode nyheter. Det er ikke så farlig med meg, men fruen må sitte mot midtgangen. Kan ikke sitte innklemt. Må sjekke om det er mulig å "oppgradere" til nødutgang kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JM Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg fikk ordnet meg nødutgang på vei hjemover, og det ble en helt annen opplevelse! Får du til det, er det få bekymringer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.