Gå til innhold

vUSAF - "No One Else Comes Close" KC135


Anbefalte innlegg

Hei Hei! For tre måneder siden ble jeg med i vUSAF og startet trening på KC-135, og ble overført for Active Duty ved McConnel AFB, i 22nd Aerial Refueling Wing, 384th Air Refueling Squadron.

 

 

Siden da har jeg vært ganske aktiv, og er for tiden på TDY til Nellis AFB. Her er noen bilder fra flyvigen min med KC-135.

 

 

A3054 airborne fra McConnel på vei til Nellis AFB for TDY.

fsscr001.jpg

 

 

Etablet på Cruise på vei til Nellis

fsscr002.jpg

 

Hopper litt frem i tid, on final til bane 21L på Nellis. Gears Down and locked

fsscr004.jpg

 

Like før nå...

fsscr006.jpg

 

Trygt nede på bakken, reverese thrust set

fsscr008.jpg

 

Og på vei til parkering

fsscr010.jpg

 

Har hoppet frem en måneds tid, her på vei fra Nellis til Refueling Track AR10, like nord av Mountain Home AFB. Målet i dag er å fylle drivstoff på en B-2.

fsscr012.jpg

 

SHELL54 this is A7038, IP Inbound at this time FL250, request 10000pounds.

fsscr013.jpg

 

SHELL54 this is A7038, request pre-contact, nose cold, weapons cold, squawking standby.

fsscr014.jpg

 

Si hva dere vil, men B-2 ser FET ut!

fsscr015-1.jpg

 

 

Frem i tid igjen, denne gangen ut på hasteoppdrag for å gi drivstoff til en KC10 på vei fra Travis til Altus slik at han fikk fullført Currency Requirment. Her over Gran Canyon hvis jeg ikke tar helt feil.

fsscr018.jpg

 

 

SHELL62 SHELL54, cleared to contact, estimated time of fuel flow is 75 seconds, boom is down, call stable when ready.

fsscr021.jpg

 

KC10en har fått sin fuel og er på vei til Altus, mens jeg skal til å lande.

fsscr024-1.jpg

 

Da var SHELL54 trygt på bakken og parkert.

fsscr025.jpg

 

Avlsutter med en teaser for hva som kommer i min neste tråd :)

fsscr032.jpg

 

 

Takk for titten, og håper det ikke ble for mange bilder. Må bli flinkere til å poste ofte hehe.

 

For de som måtte lure så er web adressen til Virtual US Airforce her:

 

Virtual US Air Force

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette så jo både spennende og morsomt ut :)

 

Er vel kanskje ikke de mest spektakulære bildene, men så er det jo MP og man har vel ikke tid til å tukle så altfor mye med kamera og slikt, man er jo tross alt i tjeneste og har en jobb å gjøre :D

 

Synes det var en interesant biledserie slik den framstod som en liten reportasje om ditt gjøren og laden i USAF. Ser fram til flere reportasjer...så kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...