Gå til innhold

Soaring in Aussieland


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

 

Tok en siste flight før det plasseres ny hardware i maskinen til helgen.. Fra idag får FS vente på seg til pc'en er clean med w7. :D Gir dere et lite bilde fra turen over Berrima Farm, som er blitt mitt lille avlukke i Australia. :D Kommer nok sterkere tilbake etter pc'en er på plass igjen! Enjoy!

 

SoaringinAussieland.jpg

 

 

Legg gjerne igjen en kommentar da.. Forrige post fikk nøyaktig 0 kommentarer og 296 visninger ;)

 

 

Ha en fortsatt flott uke!

Mvh Tommy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bilde dette. Sitter og er 99 % klar for aerosoft discusen, ble ikke mindre klar etter dette bilde.

 

OT: Hadde vært morsomt med et seilflytreff på MP også. Kunne tatt det på Tasmania. Et meget godt demo-scenery der fra FTX

 

Gled deg til ny og ren win install. Det gjør godt for enhver maskin og eier. Hva slags hardware skal oppgraderes?

 

Edit: Så på bildet på nytt og måtte endre 98% til 99%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Veldig fint bilde!

 

Og Pål, du skal bare justere opp til 100 % :grin:

Jeg har nettopp landet etter å ha fløyet på hangvind langs hele den fjellkjeden ovenfor snupunktet i Death Valley (Lone Pine Airport). Det blåste 25 m/sek så det bar oppover til mer enn 15000fot ! Discus`en er veldig artig å fly, og det er ekstra spennende med Cumulus X. Anbefales.

 

Jeg har også vært inne på å ha neste treff på Tasmania :D .

Siden dette er et gratis demo-scenery uten tidsbegrensning burde det friste mange til å prøve. I tillegg kan du laste ned gratispakken med flyplasser fra OZX , sjekk KART .

 

Beklager hvis jeg sporet av tråden Tommy, men bildet fristet til å støtte Pål i forslaget til MP-treff. Down under er topp.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...